HONDA CRF 300L

HONDA CRF 300L

ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΗ, ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ. ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ.

Ας ξεκινήσουμε με τους αριθμούς.

Η CRF 300L είναι κατά 4 κιλά ελαφρύτερη, χάρη στο νέο της πλαίσιο και το κωνικό αλουμινένιο ψαλίδι, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό κατά την αλλαγή κατεύθυνσης, στην άσφαλτο ή στο χώμα. Ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα μονοκύλινδρος κινητήρας παράγει ισχύ αυξημένη κατά 1.9kW (2,6 PS) και +4Nm ροπής - κάτι που θα αισθανθείς ανοίγοντας το γκάζι. Τώρα συνεργάζεται με ένα μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/Slipper). Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί, και η θέση οδήγησης είναι προσαρμοσμένη για πλήρη έλεγχο. Σημεία κλειδιά είναι το λεπτότερο ρεζερβουάρ καυσίμου και το βελτιωμένο σχήμα της σέλας που παρέχει μεγαλύτερη άνεση στον αναβάτη και διευκολύνει την πρόσβαση στο έδαφος. Ένας δείκτης Gear Position στον πίνακα οργάνων και η νέα σχεδίαση του προβολέα αποτελούν δύο ακόμα κομψές πινελιές.

ΤΙΜΗ. 6.200€

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΥγρόψυκτος μονοκύλινδρος τετραβάλβιδοςμε δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους DOHC
  • ΚΥΒΙΣΜΟΣ286 cc
  • ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ26,6 / 6.500 (Kgm/rpm)
  • ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣShowa USD Ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ.
  • ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩΜονού σωλήνα Showa (monoshock) με κύλινδρο διαμέτρου 40 χλστ. Συνεργάζεται με σύστημα Pro-Link
  • ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζα
  • ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ6
  • ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ7,8 L
  • ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΗλ. ψεκασμός PGM-FI
  • ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ / ΠΙΣΩΕ: 80/100-21M/C 51P & Π: 120/80-18M/C 62P
  • ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ / ΠΙΣΩΕ: Δίσκος 256 χλστ. x 3,5 χλστ. Τύπου "μαργαρίτα" με διπίστονη δαγκάνα & Π: Δίσκος 220 χλστ. x 4,5 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου
  • ΙΣΧΥΣ20,1 (27,3) / 8.500 (hp/rpm)
  • ΤΥΠΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥΑτσάλινο ημίδιπλο
  • ΜΗΚΟΣ / ΠΛΑΤΟΣ / ΎΨΟΣ (χιλ)2230x820x1200
  • ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (χιλ)880
  • ΒΑΡΟΣ142 kg